
Vesd bele magad a szerepjátékok világába a Kezdőzóna segítségével!
Van egy baráti társaságod, és ki szeretnétek próbálni a szerepjátékozást, de nem tudjátok, hogy kezdjetek neki? Segítünk!
Összefogtunk a Kezdőzóna veterán játékmestereivel, hogy eljuttassuk a szerepjátékozást azoknak is, akik még sosem játszottak, de mindig is szerették volna kipróbálni. A játékalkalmak során a jó hangulatú és támogató környezetet a két tapasztalt mesélőnk biztosítja.
Hogyan működik?
Gyűjtsd össze a barátaidat, akikkel játszani szeretnél, válasszatok az alább található kalandok közül és vegyétek fel a kapcsolat a Kezdőzónával a lenti jelentkezés résznél. A játék a Vas és Varázs szuper hangulatos Dungeon termében fog zajlani, 4 órás alkalmakon. Málna és Feca bevezetnek titeket a választott rendszer szabályaiba, majd egy páralkalmas kezdő kalandot fognak lemesélni nektek, és segítenek minden felmerülő problémában!
Miért kezdj egyszerűbb szerepjátékokkal?
Azért, mert úszni sem a legmélyebb vízben kezd el az ember…
Na jó, itt vannak a konkrét érvek is:
Rövidebb tanulási folyamat
Nincsenek bonyolult szabályok
Több idő jut a tényleges szerepjátékra
Kevesebb a számolás
Kevesebb szabályt kell fejben tartani
A barátaidat is könnyebb meggyőzni, hogy próbálják ki
Málna
Feca
A játék ára egységesen 9000 Ft / fő / alkalom, amely magában foglalja a terembérletet.
Fantasy
-
Cypher System
Fantasy: Creeping ooze
Hetek óta vadásztok Kedrinre, a nekromantára, aki megölte a barátotokat. A bosszú és a tenniakarás vezérel, nem szeretnétek, hogy még több ártatlan haljon meg a keze által. Amikor már kezditek elveszíteni a reményt, hogy megtaláljátok a gyilkost, a nyomok Smoke Hollow kis városába vezetnek…Játékosszám: 4-5
Játékalkalom: 1
Nehézség: 2/5
-
Dragonbane
The castle of the Robber Knight
A fogadós asszony szavai még mindig a fületekben csengenek, ahogy a kegyetlen lovagról mesél, aki markában tartotta a környező területeket, majd végül egy ork klán ölte meg és rombolta le a kastélyát.
Azóta sok kincsvadász kísérelte meg felfedezni a kastély romjait, de senki nem tért vissza onnan… Vajon milyen kincseket rejt a kastély és milyen titokzatos veszélyek rejlenek a várfalak mögött, melyek nem engedik el az odamerészkedőket?Játékosszám: 4-5
Játékalkalom: 1-2
Nehézség: 2/5
-
Pathfinder
Menace Under Otari
Valami nincsen rendjén Otari városában. Banditák és vadállatok terrorizálják a helyi favágókat, így a városőrök képtelenek mindent kézben tartani. Mindeközben Otari halfeldogozójából a dolgozók fejvesztve menekülnek. Azt mondják, szörnyek vették uralmuk alá az üzemet. Tamily a feldolgozó tulajdonosa kétségbeesésében helyi kalandozók segítségét kérni, hogy járjanak utána a dolgoknak és bánjanak el a szóbanforgó szörnyekkel. A jutalom 10 arany és még ki tudja, hogy mi…. Készen állsz?
Ismerd a D&D méltán híres kihívóját a Pathfindert! A kezdődoboz kalandja lépésről lépésre vezet be benneteket a játék szabályaiba, miközben egyre nehezedő kihívásokkal kell szembenéznetek! (A kezdődobzól választható a remastered és a nem-remastered verzió is!)
Játékosszám: 4
Játékalkalom: 3-4
Nehézség: 4/5
-
Pathfinder
Little trouble in big Absalom
Absalom nagyvárosában sokféle népség fordul meg nap mint nap, sok érdekes dolog történik, de senki nem tudja, mi folyik a felszín alatt… A város alatt élő koboldok eddig csak álmodoztak a szebb életről, de most rajtuk a sor, hogy megmutassák, milyen fából faragták őket. Ti, mint bátor koboldok, egy bányász jelentés után, ami sok kincset ígér, útnak indultok, hogy felderítsétek a szóban forgó misztikus helyet.
Játékosszám: 4-5
Játékalkalom: 1
Nehézség: 4/5
-
Tales of the Valiant
Down the rabbit hole
Egy sima hétköznapi napnak indult a mai, éppen a dolgotokra siettetek, amikor egyszercsak beomlott alattatok az utca kövezete. Mikor magatokhoz tértetek, egy varázsló állt felettetek, akinek az épp csontjaitokat köszönhetitek, igaz, neki a pálcája bánta a zuhanást. Felfele nincs kiút, de ahogy körbenéztek, látjátok, hogy a csatornába vezetnek járatok, az egyiken biztos kijuttok.(?)
Az egy alkalmas mese után dönthettek úgy, hogy tovább kalandoztok. 3 önálló, egyre nehezedő kaland követi a bevezető mesét.Játékosszám: 4
Játékalkalom: 1-4
Nehézség: 3/5
-
Pathfinder
Dawn of the Frogs
Mocsáralsó apró városkája hatalmas problémával találja szembe magát. Néhány helyinek nyoma veszett. Utoljára az elhagyatott malomnál látták őket, ami a Dunmire vadon egy közeli mocsaras területén fekszik. A helyiek elkeseredettségükben az újdonsült kalandozók segítségét kérik, hogy derítsék ki, mi állhat az eltűnések hátterében. Készen álltok?
Játékosszám: 4
Játékalmalmak: 2-3
Nehézség 4/5
Horror
-
Vaesen
Wicked secrets
Utazzatok Észak Svédország elfeledett erdeibe és derítsétek ki, hogy mi rejlik valójában a híresztelések mögött a gyilkos szörnyetegről, aki egy eldugott kis faluban szedi áldozatait. Milyen ősi gonosz rejtőzhet az sötét erdőkben? Elég bátrak vagytok, hogy szembenézzetek az ott rejlő misztikus veszélyekkel?
Játékosszám: 4
Játékalkalom: 1-2
Nehézség: 2/5
-
Arkham Horror
Hungering Abyss
A 20-as évek a harsány éjszakai élet és mulatozás időszaka, de Arkham városában nyugtalanság és félelem tartja markában az embereket. Mostanában egyre több eltűnést és “balesetet” jelentenek be. Az itt élők legtöbbje próbál nem tudomást venni a különös esetekről és csak élni az életét, de ti nem vagytok képesek a homokba dugni a fejeteket és egy biztos; mindannyian felkészültetek, hogy bármit megtegyetek, hogy megállítsátok a gonoszt, ami sakkban tartja a városotokat.
Játékosszám: 4-5
Játékalkalom: 1-3
Nehézség: 2/5
Sci-fi
-
Cypher System
Sci-fi: Xambit Station
Majdnem börtönben végeztétek az illegális ügyleteitek miatt, mikor a barátotok Arbiter Jemsen közbenjárásával végül szabadon távozhattatok. Nem sokkal később, hogy viszonozzátok a szívességet, beleegyeztek, hogy segítetek neki és elkíséritek őt Xambit Stationra, ahol egy tárgyalást kell közvetítenie két rivális frakció között és szeretné, ha ezt semmi és senki nem akadályozná meg…
Játékosszám: 4-5
Játékalkalom: 1
Nehézség: 2/5
-
Starfinder (2e)
Murder in Metalcity
Gyilkosság a gépek bolygóján! Drága barátaim, Ha ezt az üzenetet látjátok, az egész egyszerűen azt jelenti, hogy valamilyen váratlan eseménynek köszönhetően lekapcsoltam. Hogy ti is értsétek: meghaltam. Ez a váratlan és felettébb ködös üzenet invitálja bátor kalandozóinkat Striving nyüzsgő megapoliszába, amely a gépek bolygóján, Aballonon található. Itt egy neonfénytől izzó, robotoktól, androidoktól és idegenektől hemzsegő létesítménybe betérve várakoznak egy régi barátra. A csapos frissítővel kínálja őket, majd átad egy holofelvételt egy közös ismerősükről, aki nemrég távozott az “élők” sorából. Ezen közös ismerős váratlan halála kovácsolja össze ezt a szokványosnak nem mondható csapatot, hogy utánajárnak, mi is történt valójában. Vérszomjas robotok, dörzsölt ellenfelek és megannyi nyom várja őket ezen a veszélyekkel teli úton, miközben minden egyes lépés arra sarkalja őket, hogy azon gondolkozzanak, vajon ők járnak a gyilkos nyomában vagy éppen fordítva.
Játékosszám: 4-6
Játékalkalom: 3-4
Nehézség: 4/5
-
Starfinder (2e)
Battle for Nova Rush
A Nova Rush új kapitányi kezekbe került, aminek annyira nem örültök… Sőt miközben dühösen sétálgattok fel-alá a cellátokban és azon gondolkodtok, hogy történhetett ez, egy rajtaütés kellős közepén táláljátok magatokat. Milyen népszerű is lett egyszeriben ez a jelentéktelen kis hajó. Azonban ez egy tökéletes alkalom arra, hogy harcba szálljatok a Nova Rushért.
Játékosszám: 4
Játékalkalom: 1
Nehézség: 4 / 5
Szerepjáték könyvekért, dobókockákért és egyéb kiegészítőkért látogassatok el a Szellemlovas webshopjára:
Rólunk mondták
Jelentkezés
Ha készen álltok belevetni magatokat a játékba, töltsétek ki az űrlapot, vagy küldjetek egy levelet a kezdozona@gmail.com email címre!
GY.I.K.
Hol találom a Dungeons and Dragonst?
Nem véletlenül örvend nagy népszerűségnek a DnD, de az a meggyőződésünk, hogy nem elég kezdőbarát ahhoz, hogy azzal indítsunk. Rengeteg másik nagyszerű szerepjáték létezik, amik erre sokkal alkalmasabbak! Ha mégis mindenképpen DnD-t szeretnél játszani, kattints ide.
Valami mást szeretnénk játszani...
Ha egyik kaland sem nyerte el a tetszéseteket, vagy van egy kifejezett játék, amit szeretnétek játszani, akkor írjatok nekünk! Más szerepjátékokat is szívesen mesélünk, folyamatosan bővítjük a listát, de ha esetleg olyan kalandra esne a választás, ami nem a mi repertoárunkba illik, akkor is segítünk mesélőt találni.
Mit kell vinnünk a játékra?
A kalandvágyon kívül semmit! Kockákat, figurákat, karakterlapot biztosítunk a játékhoz. Nasit és innivalót hozhattok magatokkal.
Karaktereket is fogunk alkotni?
Mivel kezdőjátékról van szó, előre összerakott karaktereket fogtok kapni, de ne féljetek! Személyre szabhatjátok a karaktereiteket annyira, hogy igazán sajátotoknak érezzétek őket.
Hogyan történik az időpont-egyeztetés?
Hogy mikor tudtok kezdeni, az nagyban függ attól, mennyivel előre egyeztetünk időpontot, illetve hogy mennyi a szabad kapacitásunk. Emailen egyeztetjük a részleteket, de az nagy segítség nekünk, ha már az elején nektek megfelelő, konkrét időpontokkal kerestek meg minket!
Le kell foglalnom a termet a honlapon?
Nem, a termet az emailben egyeztetett időpont alapján mi fogjuk lefoglalni. A feltüntetett árba beletartozik a terem bérleti díja.